Navigatie

1. BESTELLEN

1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestellen bij In La Moosh op de website is gelukkig heel simpel! Kies jouw favoriete item kies vervolgens de juiste maat en indien nodig de juiste kleur en klik op de button 'In winkelwagen'. Het product wordt nu in je boodschappentas geplaatst. Jouw boodschappentas staat rechts boven in het scherm. Is je winkelwagen helemaal naar wens dan kan je nu klikken op ‘bestelling afronden’. Volg alle stappen om je bestelling af te ronden. Nadat je bestelling is betaald ontvang je een bevestigingsmail. Zodra de bestelling op de post gedaan is ontvangt je een bevestigingsmail van verzending. Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, versturen wij het dezelfde dag!

1.2 Is het mogelijk om een product te reserveren?

Bij La Moosh is het mogelijk om een product te reserveren. Als een artikel bij ons niet meer op voorraad is en je deze toch graag wilt hebben, is het mogelijk om een reservering te plaatsen. Stuur hiervoor een mail naar info@lamoosh.nl

1.3 Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?
Is jouw droomproduct uitverkocht en wil je weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? We zijn altijd druk bezig om de populaire items weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kan je ons altijd een e-mailtje sturen, wij zullen je dan laten weten of het product nog op voorraad komt en wanneer dit ongeveer zal zijn!

Houd onze website, social media en nieuwsbrief goed in de gaten en wees dus nooit te laat voor een tof item!

 

2. BETALEN

2.1 Betalen met iDEAL

Als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, de Friesland Bank of Knab dan kun je via iDeal betalen bij La Moosh

2.2 Betalen met Paypal

Je kunt met Paypal direct betalen. Als er sprake is van een uitgestelde bankbetaling, wordt je product verstuurd zodra we je betaling binnen hebben.

2.3 Bankoverschrijving
Als je gebruik maakt van bank overschrijving duurt het vaak 2 tot 5 werkdagen voordat wij de betaling binnen hebben. Zodra de betaling binnen is, maken wij de bestelling gereed voor verzending.

3. VERZENDEN

3.1 Hoeveel zijn de verzendkosten?

Het bedrag van de verzendkosten is afhankelijk van het product en waar het product heen gaat. De standaard verzendkosten binnen Nederland en Belgie van briefpakketjes bedragen €4,25 en voor pakketten €6,95. We versturen de items wereldwijd. De verzendkosten worden zichtbaar wanneer je het desbetreffende land selecteert. Als je boven de €50,- bestelt, versturen wij het pakketje gratis (binnen Nederland en België) naar je op!

3.2 Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra La Moosh jouw pakket heeft verzonden krijg je van ons een verzendbevestiging. Vervolgens kan je ons een e-mail sturen om jouw persoonlijke track and trace code op te vragen. Als deze code begint met 3S kan je je pakket volgen door op www.PostNL.nljouw code in te voeren. Als jouw pakket verzonden is met brievenbuspost kun je deze helaas niet traceren... even geduld dan alsjeblieft, je bestelling is onderweg! :-)

3.3 Hoe lang duurt het voor mijn pakket bezorgd wordt?

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij jou thuis af te leveren. Als je op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, versturen we het dezelfde dag nog met PostNL! Met een beetje geluk heb je het dan de volgende dag al in huis! In het weekend moet je extra geduld hebben, helaas werkt PostNL niet op zondag. Wij vragen je dan ook om even geduld te hebben...

 

 

4. RETOURNEREN

4.1 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een mail te sturen aan info@lamoosh.nl envermeld daarin je naam, ordernummer, product en met voorkeur (niet verplicht) ook de reden van retour. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar het adres op de website. Wij dienen de retour binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben.

4.2 Wanneer ontvang ik het aankoop bedrag terug?

Als wij jouw retour hebben ontvangen, sturen wij je een creditnota per mail. Je kunt dan het geld binnen 7 dagen op je rekening of PayPal account verwachten. 

- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
- De kosten van retourzending zijn voor de afzender
- Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 dagen het geld terug storten op je rekening.

© 2019 La Moosh | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Je kunt mij helaas niet opsmikkelen maar zal de webshop wel goed doen functioneren Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.